Kanus-a mosiga? Pwede ba ko ma-priority pagpasiga?
Sa gika-ingon na ang SURSECO II adunay gisunod nga pamaagi sa pag-restore sa kuryente.
Apan kung ang usa ka-konsumidor walay suga tungod kay siya naputlan, mamahimo lamang nga mo-adto sa pinaka-duol nga buhatan sa SURSECO II. Mo-deretso sa teller para sa pagbayad sa gikinahanglang kantidad ug sa reconnection fee. Human niini, mo-duol sa Consumer Welfare Desk ug i-presentar ang resibo para mahimoan ug Reconnection Order. Ang consumer welfare officer na ang mohatag sa order o magpahibalo sa foreman o linemen para ma-trabaho kini.
Kinahanglan nga ma-reconnect ang konsumidor sulod lamang sa 24-oras human mga ma-dispatch ang reconnection order. Ang mga lineman ra sa SURSECO II ang awtorisado nga mo-reconnect sa inyong electric service.
Ang pag-reconnect gipaagi sa first-come, first served basis aron patas ang serbisyo sa tanang miyembro-konsumante.
Frequently Asked Questions
- Unsa ang SURSECO-2?
- Unsaon Pagpasuga ug Pagpa-miyembro?
- Nganong mag-brownout man?
- Nakakita ko nga minglabay ang maintenance vehicle sa SURSECO II, nganong wala pa man gihapon mosiga?
- Kanus-a mosiga? Pwede ba ko ma-priority pagpasiga?
- Pila na ang rate karon?
- Unsa man ning mga component sa rate? Ngano man daghan ang charges?
- Kanus-a ang akong due date?
- Nganong dako man ning akong bill?
- Kung magkipat-kipat ang suga, tinood ba nga modako ang akong power bill?
- Nganong istrikto man manukot/ mamutol ang SURSECO II? Kanus-a ko ma-reconnect?
- Naa ba’y senior citizen discount? Unsaon pag-avail ani?
- Asa ko pwede mo-report og brownout/ mo-complain/ mo-request?