Nganong istrikto man manukot/ mamutol ang SURSECO II?
Kanus-a ko ma-reconnect?
Tinood nga istrikto ang SURSECO II sa pag-implementar sa disconnection tungod kay ang opisina adunay usab Due Date sa atong mga power suppliers. Kung kita dili maka-apas sa pag-bayad sa atong mga Power Bill, mahimo kining rason nga i-disconnect usab kita sa atong power suppliers.
Kung ikaw naputlan sa suga tungod kay wala nimo mabayri ang imong power bill, mamahimo lamang nga mo-adto dayon sa pinaka-duol nga buhatan sa SURSECO II. Mo-deretso sa teller para sa pagbayad sa gikinahanglang kantidad ug sa reconnection fee. Human niini, mo-duol sa Consumer Welfare Desk ug i-presentar ang resibo para mahimoan ug Reconnection Order. Ang consumer welfare officer na ang mohatag sa order o magpahabilo sa foreman o linemen para ma-trabaho kini. Kinahanglan nga ma-reconnect ang konsumidor sulod lamang sa 24-oras human nga ma-dispatch ang reconnection order. Ang mga lineman ra sa SURSECO II ang awtorisado nga mo-reconnect sa inyong electric service.
Ang pag-reconnect gipaagi sa first-come, first served basis aron patas ang serbisyo sa tanang miyembro-konsumante.
Frequently Asked Questions
- Unsa ang SURSECO-2?
- Unsaon Pagpasuga ug Pagpa-miyembro?
- Nganong mag-brownout man?
- Nakakita ko nga minglabay ang maintenance vehicle sa SURSECO II, nganong wala pa man gihapon mosiga?
- Kanus-a mosiga? Pwede ba ko ma-priority pagpasiga?
- Pila na ang rate karon?
- Unsa man ning mga component sa rate? Ngano man daghan ang charges?
- Kanus-a ang akong due date?
- Nganong dako man ning akong bill?
- Kung magkipat-kipat ang suga, tinood ba nga modako ang akong power bill?
- Nganong istrikto man manukot/ mamutol ang SURSECO II? Kanus-a ko ma-reconnect?
- Naa ba’y senior citizen discount? Unsaon pag-avail ani?
- Asa ko pwede mo-report og brownout/ mo-complain/ mo-request?