Asa ko pwede mo-report og brownout, mo-complain
ug mo-request?
Kung kamo nakasinati ug brownout ug bisan unsa nga emergency nga sitwasyon kabahin sa kuryente o linya sa SURSECO II, palihog lang sa pagtawag sa mga mosunod nga HOTLINE NUMBERS aron mahipaabot dayon ang impormasyon sa atong maintenance personnel:
Main Office - 0948-768-2646; 0985-356-5772
Madrid Sub-office - 0933-198-0090
Aras-asan Sub-office - 0977-274-1550; 0932-658-0028
Lianga Service Center - 0932-658-0064
San Agustin Service Center - 0932-658-0091
San Miguel Service Center - 0932-657-7377
Landline - 211-3031, 211-3553, 211-4080
Pwede usab kamong motawag niini nga mga numero kung adunay complain o request. Mamahimo usab nga mo-adto kamo sa pinakaduul nga opisina sa SURSECO II.
Frequently Asked Questions
- Unsa ang SURSECO-2?
- Unsaon Pagpasuga ug Pagpa-miyembro?
- Nganong mag-brownout man?
- Nakakita ko nga minglabay ang maintenance vehicle sa SURSECO II, nganong wala pa man gihapon mosiga?
- Kanus-a mosiga? Pwede ba ko ma-priority pagpasiga?
- Pila na ang rate karon?
- Unsa man ning mga component sa rate? Ngano man daghan ang charges?
- Kanus-a ang akong due date?
- Nganong dako man ning akong bill?
- Kung magkipat-kipat ang suga, tinood ba nga modako ang akong power bill?
- Nganong istrikto man manukot/ mamutol ang SURSECO II? Kanus-a ko ma-reconnect?
- Naa ba’y senior citizen discount? Unsaon pag-avail ani?
- Asa ko pwede mo-report og brownout/ mo-complain/ mo-request?